close


By the way..直到我看了歌詞 才發現 這是一首讓人充滿矛盾而且很痛心的歌
"世界上最遙遠的距離 不是我在你面前 但是你不知道我愛你 而是我和你明明相愛 卻無法在一起"
這是我一個好朋友最近的MSN暱稱 希望他能夠好好安然的度過這一段時間..
(突然發現 這句話跟這首歌不太有關係 )

If, you, if you could return
Don't let it burn, don't let it fade
I'm sure I'm not being rude
But it;s just your attitude
It's tearing me apart
It's ruining everything
And
I swore, I swore I would be true
And honey so did you
So why were you holding her hand
Is that the way we stand
Were you lying all the time
Was it just a game to you
But I'm in so deep
You know I'm such a fool for you
You got me wrapped around your finger
Do you have to let it linger
(Do you have to *2)
Let it linger


Oh! I thought the world of you
I thought nothing could go wrong
(But I was wrong *2)
If you, if you could get by
Trying not to lie
Things wouldn't feel so confused
And I wouldn't feel so used
But you always really knew
I just wanna be with you

But I'm in so deep
You know I'm such a fool for you
You got me wrapped around your finger
Do you have to let it linger
(Do you have to *2)
Let it linger

中文歌詞 (這個人翻譯的感覺莫名的悲創???真有趣 ㄎㄎ)
如果你,如果你可以回來
不要折磨我,不要讓愛褪去
我知道我這樣的要求並不無理
但是你的態度
狠狠的將我撕裂,讓我心痛
什麼都毀了

我發誓我發誓我是真心的
而寶貝你也曾是
但為什麼你牽的是她的手
這是我們相處的方式嗎
你一直都在說謊嗎
對你來說我和你只是一場遊戲嗎

但我一直都很想你
你知道我一直為你瘋狂
我在你手中被你操控著
你一定要這樣折磨我嗎?
你一定要,一定要,一定要這樣折磨我嗎?

我把你當成是我的一切
我以為我們能順利幸福的走下去
但我錯了 我錯了
但如果你勉強能做到
盡量不要對我說謊的話
事情不會變更複雜
我也不會感到被利用
但你是知道的
我只想跟你在一起

但我一直都很想你
你知道我一直為你瘋狂
我在你手中被你操控著
你一定要這樣折磨我嗎?
你一定要一定要一定要這樣折磨我嗎?

但我一直都很想你
你知道我一直為你瘋狂
我在你手中被你操控著
你一定要這樣折磨我嗎?
你一定要一定要一定要這樣折磨我嗎?

你知道我一直為你瘋狂
我在你手中被你操控著
你一定要這樣折磨我嗎?
你一定要一定要一定要這樣折磨我嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    kittyann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()